注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

 
 
 

日志

 
 

我爱CAR ..CAR...  

2008-09-13 01:40:48|  分类: maybe bad memori |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

话说最近心血来潮,好想买车。。

我有好多心头好噶。。不过就系钱5够嘛。。中意既都比较贵。。

5需要多讲既,呢部一直以来都系我既DREAM CAR~~BMW X5!!多次系市区见到区既身影~每见一次。我就心动一次!!哎~点解你可以如此美丽咧?!我既X5美人!!

呢部系宝马既新3系。。依然超出我预算。。但都要比X5美人便宜了~~但无乜特色

好啦~丹推荐既CIVIC~~价钱同207CC差不多!但207CC系跑车啊!!充满虚荣心既我,当然比较喜欢跑车啦!!咔咔~~

以上两部就系我比较爱既标致207CC,206CC,跑车来噶。。。我觉得207CC型D甘姐。。不过就窄。同X5无得比

最初系要买区噶!飞度~~使用便宜既一款车。。。但见左其他之后,我就5爱区了。。。女人既虚荣心啊!!!

 

奔驰C。。。性价比当然比不上其他啦。。但起码系奔驰喔。。。个名都响D啊!!都系果几个价。。NOT预算范围内。。只供欣赏算了~~

哈哈~呢部系偶然见到既。。夸张到系学校1号楼经常出现既宝马跑车。。摆明系要拿来激死我既!!爱死你啊!!!点解你5系我噶!!!!!

  评论这张
 
阅读(294)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017