注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

 
 
 

日志

 
 

10.25 广州三年展+GRE考试  

2008-10-26 21:41:41|  分类: maybe bad memori |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

终于到左今日了!考试日!!从2月份上新东方开始准备,期间其实一直都无体。。到左9月份发觉唔掂了!唔准备唔得了,先开始真正全身心甘投入去复习!!

最后就迎来左呢个神圣既日子啦。10.25!!!!!!

无论如何,我都尽晒力啦!无论结果如何都无所谓了。。考得唔好我米再考多次咯。。呵呵

来到广外传说中既国际学院考试!哇!真系好似传说中甘好多靓仔。。我本来仲好紧张噶!点知系等待入考场既时候不断甘有靓仔映入眼帘!~真系令我兴奋同激动呀!!好耐好耐无见过甘多靓仔了~~呵呵!!早知我就着索D过来考啦!!哎~~失策!!着得甘鬼猥琐~~~~~~

不过考试既时候,系我个考室撞到左广附既师姐~~张卓欣~~呵呵~~ 以前高一既时候经常一起画画噶~~不过后来区地升高三之后就好少一起画画了~~~~


考完试之后,我就去左稳QUEEN去玩啦~~~我发觉广外既女厕真系好Q大!!!!!!好宽阔!!同华工既女厕无得比!!我成日为左稳厕所而苦恼噶!!QUEEN话,区地教学楼既女厕系广州高校最大既!!真幸福!!去厕所都唔使排队~~~~~~~~~~~难为我经常稳唔到厕所添。。。。。。

之后,我地长途跋涉,千辛万苦地去到了二沙岛,这个美丽既地方。。去了传说中好艺术既艺术馆体好艺术既广州三年展。。。。。。。。。。

我好希望自己可以体明噶。。不过咧。。哎。。算了。。我既艺术细胞有限。。。

去相啦!!

无钱无爱!!此乃名言!!

呢个就系现实生活中既现实!!!我最喜欢既一PART啦!!披头四既LET IT BE 同埋YESTERDAY真系好正!!我爱英文歌!

呢句话我唔知其他人系点体既。但系放系我既身上,应该系:EVERYTHING ELSE HAS SUCCEED! I DON'T THINK IT'S TIME FOR ME TO LOVE!!!!!!!我貌似乜都成功左,除左爱情系失败既

唔知乜鬼来既

我最喜欢的关于行为艺术等的一组。。好有趣的。。。以上系关于名人既面相!~~哈哈

可惜有好多关于中国既都唔比人体,打晒格仔~~其实都唔系好敏感姐,我偷偷望左,有张打格仔既就系讲话中国57个民族57朵花姐。。。甘都唔比人体?why?

呢个系关于女性割礼噶~~~我身为女性,我真系未体过究竟系乜样。。呢次开眼界了·~哈哈哈

呢个最好笑!!一个傻佬,纹左个精忠报国~跑去一个有鞭笞刑法制度既国家犯法,然后比人鞭到如图甘个样~~~哎~~何必咧~~~哈哈哈哈哈哈

哇!呢个掂!!!超人强奸恐龙啊!!话你怕未!!!

装系西装箱既要偷渡去美国既黑人。。。令我想起二战德国佬运D犹太人去奥斯维辛既火车车厢。。。

都系令人感到可悲既现实~~

举中指既耶稣!!掂呀!!耶稣好有型!!!!

名为爱人既艺术品。。。我唔明。。。我只系歪想左一阵

 

 

好艺术既一个展览,,我真系唔明咯。。。。。

好多小朋友都来体,区地学到既应该会比我多。。

例如国际转机度既“不要抽烟”,等等啦~~~~哎~~~我希望自己系小朋友,思想单纯D,思维简单D。。。一切一切都变得EASY,世界都系简单D好,唔好甘复杂~~~

 

 

完。。

 

  评论这张
 
阅读(3484)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017